Sunday, March 16, 2008


Now, iPods are clearly cool. I love iPods, in fact I hope to god Charlie picked up a touch in NY so I can buy his old one of him. 30GB. yum. But anway I just saw this;

One of the original 'nano's was my first iPod, and they were shitty as hell, broke after about 5 weeks, no one had one these that the screen lasted longer than a few months, and if you did then I hate you. Anyway I just saw this picture and I thought what a crappy advertising campaign it is; 'iPod Nano, as big as a pencil... a small pencil... i mean, erm, one that has had some MAJOR sharpening, i mean, this shit has been way sharpened, but anyway, yeah... this shit is small.'

Wednesday, March 12, 2008

Yeah my girlfriend...

brings me mexican food from sombrero's just because
yeah, just because...

Tuesday, March 04, 2008

Monday, March 03, 2008


just realised that was posted February 29th. That means HH are in the studio NOW


.....fuck YEAH

Taken from;

'Have Heart is entering Q Division studios in Somerville, MA before heading up to God City the following week to record their as yet untitled follow up LP to The Things We Carry. July can't come soon enough.'

A-FUCKING-MEN! This is gonna be so sweet, HH rool.

Sunday, March 02, 2008

this year was a leap year

does that mean we really get an extra day?

fuck yeah it does.

Saturday, March 01, 2008

a diary post

Nothing major really happened, just a cool week. Got some work down for college, not as much as I would have liked but we can't have it all now can we. I worked monday evening in the kitchen which was okay because it was a slow night and we just got all the shit down that we needed to get done. Tuesday night was an awesome show, SSS, Fucked Up and Set Your Goals at the Lemon Grove. All opening up for some band called Gallows, being the cool dudes that we are we thought we would have a few drinks before, get real happy. It ended up Laurie, Marek, Jamie and I were all a bit too out there but we still had an awesome night. Team Ceremony.

Wednesday I was pretty much dead, A few dudes stayed over after the show and we all fucked off college for the day, after those guys had left I got to spend a whole day with Daria. It was a good day, after we went for a late lunch I lay down in bed and ended up napping until about 8:30, then I went to Drew's house for a spot of hanging-out.

Thursday night was pretty intense, but before we get into that I have to mention this week's comics. Now, I was real late with last weeks bag so I picked that up this week as well so I've only just managed to read 'The Immortal Iron Fist: Orson Randall and the Green Mist of Death' Fucking Rad Book. 4 awesome artists telling 1 awesome story. Pick it up! Thursday night was the birthday of a girl Josh used to date, Megan. She's a friend of Daria so I managed to get invited along to head out with those guys, it ended up being a crazy night. So much fun shit happened it was just one of those spontaneous nights that ends up being awesome.

Friday! My giiiirl stayed and we watched Ratatouille in front of a roaring fire. We both fell asleep. Still though, hanging out is what I do best so it was enjoyable for all.

What is good right now: AGENT, Cold World, Iron Fist, New Avengers, Daria, Fucked Up, Sleeping, Ratatouille, Whose Line Is It Anyway?

you stay classy, planet earth